Tavlor i kvadrat

Vi är på väg ut i de fina sommarvädret. Ska åka och fika men några goda vänner. Nu har vi köpt ett nytt CF-kort så nu finns inga begränsningar vad gäller att ta kort, tänker göra ett inlägg även i eftermiddag med lite utebilder. Nu får jag ta det som finns här hemma. Lite konst, tänkte jag.


image140    image141
image142    image145

Korten blev en aningens mörka men nu får de duga, jag har inte mer tid för tillfället.

Hur enkelt ska det inte vara att rita sådana här motiv? Det borde till och med en amatör klara av. Desto svårare att över huvudtaget komma på själva motivet...

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag vet! Många idéer känns så enkla men varför kommer man inte på dem?! Såg att det numera fanns en cowboy tjej i serien. Hon kanske funnits tidigare men jag hade i alla fall inte sett henne.

2007-06-03 @ 17:45:33
URL: http://hemochliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0