Längtar efter mitt bloggande

Siter i stugan i Svensbyn och har inga sladdar till kameran så jag kan införa bilder. Det får bli ett lite trist inlägg till dess vi kommer hem slutet av veckan. Jag och maken var på IKEA i Haparanda i går. Jätte trevligt men maken fick feber på kvällen och var helt utslagen. Kan det bero på mitt enorma tempo?

Vi köpte inte alls mycket utan tanken var mest att det vore skönt med en semestertripp. Lite blev dock inhandlat. Visar bilder på fredag då vi kommit hem.

Angående stolen "Roger", så kanske vi har tur och får dom utköpta idag. Håll tummarna...

Kommentarer
Postat av: tina

Håller tummarna allt vad jag kan!!!
Kram !

2007-07-24 @ 13:54:16
URL: http://tinaminastina.blogg.se
Postat av: Anna

Tina , det hjälpte! Vi har lyckats få köpa sex stolar från Sundsvall för nedsatt pris. Bara 350 kr/st. Vilken fantastisk tur vi haft. Tack för hjälpen =)

2007-07-24 @ 19:46:47
Postat av: Anna

Hej namne!
Va roligt att ni varit på IKEA i Haparanda. Vi var där förra veckan med C, G & lilla O. Bodde i stuga i Kukkkola-forsen en natt först. Roligt! Vi har samma smak på kuddarna, också spanat in det tyget. Ska köpa det till inflyttdags. Nu är hälften av tapeterna uppsatta i huset, bla i lilla G:s rum. Kul! :-) Badrumsfirma kommer i början på aug, längtar! Vi hörs o ses snart hoppas jag! Kram från mig o hälsa familjen!

2007-07-25 @ 14:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0