Billiga blommor

ICA Glunten säljer tullisar för bara 29 kr. Jag passar så klart på att unna mig en bukett. Måste bara se om jag får tag i en bättre vas. Inte för hög, inte för smal nertill, inte för bred upptill och utan övriga krusiduller och inte dyr.

Finns det någon sådan vas?





Idag har jag varit på ett spinningpass, maken är och tränar nu, jäntan är på badhuset och ska sen till en klasskompis under kvällen. Lilleman är hos grannflickan och leker. Finns alltid saker man kan göra en vanlig fredag.

Solen lyser med sin frånvaro, det är blåsigt ute och bilen har börjat låta konstigt under motorhuven. Jag ska snofsa till mig och sen åka till min kompis A-L för att äta och surra. Hoppas att bilen överlever resan.

I morgon kan det tänkas bli en slalomdag (om vädret tillåter), mera träning och sen Melodifestivalen. Kan alltså bli en bra lördag också!

Trevlig Helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0