Så var vi i början på vårat sommarprojekt

Nu känns det som att vi är på gång. Vår vän har kommit hit med en liten grävmaskin. Känns som att vi håller på att anlägga en pool på baksidan.
 
När hålet är klart så ska vi fylla på med grus, frigolit, mer grus, platta till med en "padda" och sen lägga på plattor. Låter väl inte så komplicerat tycker jag. Det blir några släpvagnar grus bara...
 
 
 
Jag tycker då bara att allt känns så spännande och roligt med dettta projekt. Jag kan redan nu se hur jag sitter där inne, tänder några ljus, läser en trädgårdstidning, kanske smuttar på en kall cola. Det kan inte annat än bli en succé =)
 

Kommentarer
Postat av: Syster Elin

Hur går det med bygget? Vi väntar med spänning på fortsättningen!

2013-07-03 @ 23:08:08
URL: http://systerendesign.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0