Så jobbigt!

Jag gillar när det är bortplockat. Det behöver inte var superrent här hemma, jag är inte typen som måste damma mattorna och dammtorka varje vecka, men jag vill ha det undanplockat.
 
Att komma hem från jobbet och det ser ut så här på diskbänken ogillas skarpt. Ännu sämre när jag inte ens kan skylla på någon annan än mig själv. Sket i disken och for och tränade istället.
 
 
 
Till råga på allt så är diskmaskinen full med ren disk. Hur urtrist är det inte att plocka ur den då?
 
För övrigt så har dagen varit bra. Har varit på en utbildning gällande schemaläggning och dylikt. Kurs även i morgon och sen åter på jobbet igen. Snart helg kan man nästan säga.
 
Har planer på att bygga en julbock till helgen, klädd i gransris och så göra mina årliga julkransar som ska sitta vid dörrarna. Vissa projekt är roligare än andra skulle man lätt kunna säga!

Kommentarer
Postat av: syster Elin

Vad kul! Du visar väl kransarna och julbocken den då det är klart! Håller med, finns nog inget tråkigare än att plocka ur diskmaskinen... eller jo, kanske att diska för hand!

2012-11-27 @ 18:32:57
URL: http://systerelindesign.blogspot.se
Postat av: Anonym

Allt är mitt fel.

2012-11-27 @ 21:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0