Färger

Jag gillar färger, alla olika nyanser, fast måste jag välja så står grundfärgerna högst på skalan. Favoritblomman är nog tuplanen. Den funkar liksom jämt oavsett årstid. Dessutom får man en liten förkänsla av våren när man ser tullisarna.




Sist jag var på IKEA så köpte jag mig en till bricka. Jag är dålig på att använda dem men de är fina att se på. Den här är ingen nyhet dirket, men lika fin ändå.




På Polarn & Pyret finns det många fina färgglada kläder, men jag köper aldrig något där för jag tycker det är fört dyrt. Ska jag köpa något ska det vara på REA. Och vips häromdagen när jag var in så hittade jag en dunjacka (som jäntan kan ha nästa år), två randiga mössor och ett skärp för halva priset. Det är då jag slår till.




Nu ska jag snabbhänga tvätten och sen cykla på min racerhoj till jobbet. Hoppas på en lugn och harmonisk kväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0