Vinter, magsjuka och eksem

Vintern kom med stormsteg. Min absolut värsta årstid. Jag gillar inte snön, kylan eller arbetet det för med sig.
 
 
Sen kom magsjukan till röda villan. Lilleman pjukade ca 20 ggr föregånde natt, varav de sista 10 bara kom upp den mängd julmust han druckit mellan pjukningarna. Då min maken har ryggproblem så föll det sig så att jag var uppe den natten. Maken pjukade också så det var ju självklart att jag var jour.
 
Nu är lilleman på bättringsvägen. Han har självmant förflyttat sig upp från madrassen till soffan.
 
 
 
Hur kan det då bli för den personen som suttit vak hela natten i detta kalla och snöiga skitväder? Jo då ser man ut så här och måste ringa vårdcentralen för att få utskrivet starkare kortisonssalva.
 
 
 
Om någon undrar! - Ja, det svider, bränner, fnasar och är inte alls behagligt.
 
 
Dagens inlägg blir inte positivare än så här.
 
 

Kommentarer
Postat av: syster Elin

Nämen, usch och fy!! Krya på er!

2012-12-05 @ 17:01:18
URL: http://systerelindesign.blogspot.se
Postat av: birsan

Känner med er! Krya på er allihop!

2012-12-06 @ 17:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0