Vart är solen?

Jag har flera blommor på altanen som väntar på att sättas i krukor. Men vädret är så grått och kallt.



Så fort värmen och solen kommer fram ska jag sätta ner mina händer i planteringsjorden och kogödslet!


Vi har ocks fått nya dynor till hammocken (de andra fick vi reklamera). Gråa dynor. Det blir jättebra. Måste sy nya kuddar i hammocken för de andra passar inte ihop med de här dynorna. Tänkte också sy några färgglada kuddar som får ligga på altanen och användas av barnen när de ska värma sig på handduken, efter att ha sprungit genom vattenspridaren.


Har köpt några tygbitar från IKEA och det här randiga hittade jag på en möbelaffär. Det blir randigt i olika varianter.




Ska pröva att sy kuddfodral med dragkedja i. Kan gå bra eller väldigt dåligt. Jag hoppas på det första.


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din sida - den har verkligen potential :D!

2011-07-19 @ 05:57:55
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0