Jobbardag nr 2

Dagen börjar med att jäntan har fotbollsmatch, sen äter vi lunchrester och sen kör vi igång igen med staketet igen. Vädret är perfekt, det blåser och är svalt, nästan på gränsen till kallt! Bara en sektion kvar innan alla ribbor är på plats...och så klart fattas åtta ribbor!
Vilken otur, då måste vi fara och köpa några meter till under kommande vecka.





Jag har gjort klart runt alla träd/buskar så rötterna ska växa sig stora och starka. Började igår, men knotten vann så vi lvar tvungen att ge oss
.




Igår var det så varmt och vindstilla att till och med Alfons var däckad.




Vi känner oss i alla fall nöjda över vårat nya staket. Jag har målat klart två sektioner (tar oväntat lång tid innan alla ribborna är målade) och ska klä mig lite varmare så jag hinner en bit till ikväll.



Kommentarer
Postat av: Elin

Vad duktiga ni har varit!

2011-06-15 @ 00:23:58
URL: http://elinunleashed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0