Den gamla kameran

Vi har en äldre kamera. Klumpig och tar flera sekunder på sig att ta kort. Vi skulle ha köpt en ny lite nättare och snabbare vid fotografering.


Men trots att den är något omodern så tycker jag om den. Det blir ofta fina bilder och jag som inte orkar lära mig några finesser låter den vara inställd på Auto i alla lägen. Dessutom har ungarna blivit väldigt duktiga på att posera, de kan sitta med samma fina leende i minst 30 sekunder!




Se bara på den här Astilben (möjligen felstavat). Det blåser ute och ändå tar kameran ett så fantastiskt kort...
I morgon ska vi få middagsfrämmande. Vi ska steka hamburgare. Ikväll ska vi försöka sno ihop en slowcole, vi ska göra det lite Amerikanskt, ungeför som det man äter på Bishop. Hur det än lyckas så blir det säkerligen gott.
Nu ska jag dammsuga och sen sy klart en duk till utebordet och sen... se TV resten av kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0