Nytt i huset

Idag är det en hemadag, likaså i morgon. Jag har fått rosfeber i mitt ansikte och är lite röd och svullen över kinden. Antibiotikat börjar verka och det är mycket bättre än för några dagar sen. Jag får passa på att blogga!

Vi har köpt en lampa från IKEA. Den ska hänga i vårat allrum ovanför tv-bordet. Igår satte vi ihop den, men sladden är för kort så vi ska fixa en längre. Nu sitter den där den andra satt tidigare. Från en papplampa till en annan papplampa, men den här är inte trasig!




Den var lite större än jag trodde men den kommer att bli fin på rätt plats.




I morgon afton/kväll kommer det fler varor från IKEA som vi beställt. Då har vi lite att fixa i helgen.






Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Åh vad härligt att ha en maskros i sitt hem=) Jag vill också ha en! Ha en trevlig torsdagkväll!

2011-01-13 @ 20:52:42
URL: http://husnrnio.se
Postat av: Ulli

Snyggt!

Den lampan är mycket vacker.

Här renoveras det för fullt och jag försöker mig på att blogga lite... =)



2011-01-15 @ 17:11:39
URL: http://cybban.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0