IKEA

Vi har varit på IKEA helgen som var. Med snoriga barn kändes det inte läge att åka skidor eller gör något som var för ansträngade. Vi tog oss helt enkelt en tur till IKEA och sov en natt på hotell i Sundsvall.

Vi hade inget särskilt som vi skulle köpa men vi hittade lite smått och gott ändå (som vanligt).


Röda stolen fick tex en ny dyna. Fräscht!




Vi gick en snabbis på Birsta köpcenter också och där hittade jag en lite kruka eller vas som jag tänkte man kunde ha lite sommarblommor i till sommaren.  Den är kanske 15 cm hög den här vasen. Ska se om jag hittar någon lite enkel plastblomma att sätta i så jag kan ha den framme även vintertid.



Kommentarer
Postat av: Ulli

Har hållit i den där dynan mer än en gång. =) Snyggt som snus!

2011-02-16 @ 18:38:21
URL: http://cybban.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0