Så var det dags...

...att se äver vad man behöver till trädgården!

Då vi inte har så stor tomt så går det inte att sätta så mycket buskar och träd. Men jag ska försöka få in ett litet enkelt jordgubbsland i alla fall. jag och ungarna var på Smultronstället för några dagar sedan och kollade vad de hade att erbjuda.




Inga inköp förrutom varsin glass. Till skillnad från idag så var det strålande sol den dagen.


Lilleman gjorde allt han kunde för att inte se normal ut på korten.



Idag är det grått och kallt ute. Jag ska plocka undan lite här hemma och sen måste jag se vad kylsåpet har att erbjuda innan jag åker och handlar.

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Kul att du är tillbaks by the way!

2010-05-25 @ 22:51:58
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0