Step muskel

Har precis kommit hem från ett Step-pass på IKSU. Jag tycker jag brukar hålla mig ganska så fräsch men nu luktar jag rentutav sagt svett. Inte fräscht alls, men det kan bara betyda att jag tagit i från tårna och pressat mig till det yttersta på alla momenten.






Under dagen har jag och barnen varit på stan. En jeansjacka och en bikini till jäntan är till sist inköpt (fast bikinin hade jag helst hade låtit bli då jag tycker det är både opraktiskt och lite opassande på småtjejer), men jag inser att man ibland får ge med sig då "ALLA andra har bikinisar".




Den här ä köpt på Stadium och känns ändå ganska så ordentlig. Den täcker det som täckas skall så att säga. Jäntan är mycket nöjd.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0