Mera blommor

Jag har alltid tyckt om Prästkragar och Marguritor. Enkla blommor och så fina. Har köppt en liten Margurita som får stå på det lilla bordet på framsidan.






Än så länge mår också mina pelargonier bra. Massor med knoppar har börjat spira och det ska bi kul att se hur stora de blir denna sommar.




Nu är det bara sju arbetspass kvar innan jag får semester. Vi har börjat ladda för att bygga ett cykelskjul. Vi har också bestämt oss för att göra ett staket på framsidan. jag är ruskigt sugen på att göra även det i sommar men jag har inte förankrat det hos snickarna.

Trist väder ute idag men vi hoppas det snart är övergående.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilka fina bilder. Jag har också några dagar kvar till innan semestern börjar. Längtar!

Ha det bra!

2010-06-20 @ 16:09:30
URL: http://mittsommarhus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0