Lite nytt

Idag har vi lämnat ungarna till morfars/farfars för några dagar. Vi fick glädjen att öpppna en julklapp som hade blivit glömd i förrådet hos mina föräldrar.


Ljusstakar kan man aldrig få för många av. Den här har pappa gjort! Mycket snygg i sin enkelhet tycker jag.




Jag har köpt mig ett vitt plåthus till mig själv i julklapp som ska få stå och myslysa på köksbänken. Just nu är det en ljusslinga med kontakt i.

Jag stör mig lite på kontakten och ska köpa en lite batteridriven ljusslinga istället. De var slut på affären så det här blir bra till en början.



Lite halvtaskigt foto - det ser finare ut i verkligheten. Mysigt är det i alla fall och inget som blir för varmt under köksskåpen eller börja brinna.

Nu ska vi njuta av lugnet här hemma och äta lite chokladpudding!

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

KUl med en lite annorlunda ljusstake som ingen annan har ju=) Det vita huset är jättefint. Skulle själv vilja ha ett med en slinga i. Gott Nytt År=)

2010-12-31 @ 14:10:40
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Älskar också de små husen. Är väl en trevlig trend helt enkelt.

2011-01-11 @ 18:22:59
URL: http://cybban.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0