Bröllopsdag

Idag har jag och min man varit gifta i 8 år. Det är ju inte klokt vad tiden går fort, som man brukar säga! Jag undrar vad andra hittar på en dag som denna...

Så här blev i alla fall våran bröllopsdag:

* Ungarna ska till dagis/skola, jag är ledig efter att ha jobbat helg, passar på att städa och storhandla, hämtar ungarna.
* Påbörjar den fantastiskt avancerade middagen - Biff och potatis!
* Åker förbi en väninna som blivit inlagd på lassa, åker därefter och tränar, skyndar mig hem.
* Väl hemma möts jag av min lika romantiska man, som är redo att ta bilen och fara och träna han med. Vi måste avlösa varandra då barnen inte är mer än 4 + 6 år.
* Nu sitter jag i svettiga träningskläder, bloggar en stund och sen fastnar jag nog framför Facebook.




Ja, så kan en bröllopsdag faktiskt också se ut. Jag har redan en härlig träningsvärk så jag knappt kan lyfta armarna, men jag ska försöka ge min man en kram när han kommer hem i sina svettiga kläder =)

Jag höll på att glömma en sista sak - Tvätten som hänger på torkställningen ska plockas undan också.


I morgon påbörjar vi vårat 9:e år tillsammans...


Kommentarer
Postat av: Ett stenkast från Fyndet

Grattis på bröllopsdagen! Även träningspass och biff med potatis är ok bröllopsdagsaktiviteter tycker jag.



Själv skulle jag oxå firat min 8:nde bröllopsdag idag, om det inte kommit annat emellan...



2010-08-24 @ 21:38:52
URL: http://alacs.blogg.se/
Postat av: gella

Grattis!! Själva lyxade vi till med hämtmat på vår 9:de bröllosdag... ;) Men nästa år blir det firande minsann! :D

2010-08-27 @ 15:26:47
URL: http://gella.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0