Jag och Susan

Jag har varit med i tidningen - aldrig mer!

Jag var dagen till ära sminkad och kände mig faktiskt rätt så fräsch och tyckte att jag kunde ställa upp på bild. Resultatet blev värre än FRUKTANSVÄRT. Jag ser helt abnorm ut i fejset (inte för att jag ser ut som Anna Anka i vanliga fall), hakan och kinderna, ja det finns inga ord att beskriva detta foto med.

Min första spontana tanke var - Hoppas ingen sett mig, det är ju så litet inlägg och så liten bild!
Min andra spontana tanke var - Jag ser ju för friden ut som Susan Boyle!



Min tredje och mest skrämmande tanke var - ALLA i denna kommun kommer att se detta inlägg.

Min man sa direkt han kom hem att hans kollegor sett mig i tidningen - men jag tror jag dööör, hur kunde de känna igen mig, dom har ju knappt sett mig live. Dom måste ha känt igen namnet!

Jag har vänligt men bestämt bett min man säga att;
- Kvinnan på bilden är inte min fru!

Nu måste jag få sova på saken, för det snurrar så i mitt abnorma huvud.


Kommentarer
Postat av: saRa

vad du överdriver..du är fin..

2009-09-29 @ 19:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0