Humleodling

Pappa kom ner med några"störar" häromdagen. Vi har tänkt slå ner dessa tre vid stenen på baksidan och plantera humle nedanför som sen får växa sig uppåt.

Pappa har bränt ändarna så att de ska palla fukten bättre. Sen får man bara hoppas att humlen trivs och frodas så det blir lummigt och fint.




Ser ni att gräset sakta med säkert tar sig vid sidan av kantstenen!

Jag jobbar ikväll, lite segt med någon måste göra det även om det är lördagkväll. Min man ska köpa hem lite tapenade och kex så vi kan ha lite gott i soffan när jag kommer hem. I morgon är jag helt ledig.




Kommentarer
Postat av: Mimmi

Förlåt mig skulle du kunna lägga upp en bild på dem så jag kan se igen om det är ok.



Mimmi

2009-09-19 @ 12:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0