Härliga höstdag

Hösten är min favoritårstid. Frisk luft, fantastika färger på löven, man kan tända stearinljusen och fortsätta med höstmyset inomhus.

Igår satte vi ner tre buskar, tre rönnar och murgröna. Hoppas allt överlever.






Jag har också målat stödpinnarna röda. Kan tyckas vara lite ambitiöst, men då rönnarna och äppelträden är lite magra så ser det faktiskt väldigt fräscht ut.


(Foto: Lilleman med handräckning från mor)

Lilleman sitter ofta på stenen. Jag hakar upp mig på att den är rostig. Framför allt nere vid hans fötter. Någon som vet hur man kan få bort rostfärg från stenar?



Vi är lediga i morgon. Vi ska rensa i jäntans bokhylla, åka till Hansskogs Planteringskola och kolla om de har Svart Aronia, fara på barngympa i Holmsund och sen får det vara nog.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0