Smallville

Nu ska jag bädda sängarna, piffa till mig och barnen, gå ut och plocka lite fler stenar, äta parisare till lunch och sen ska i till våra vänner i Innertavle och hälsa på.

Ikväll blir det ett aerobicpass på Tenton - jag överväger att köpa ett träningskort där istället för på IKSU. Seperationsångest till tusen, men både mer praktiskt och lite billigare. Jag har inte tränat på1½ år och det både syns och känns i kroppen. Dags att sätta igång helt enkelt.

Jag gruvar mig för passet då jag inte har så lätt för mig gällande kordination som någon annan hittat på. Jag får göra så gott jag kan och hoppas att ingen ser mig.




Kommentarer
Postat av: maria jobb



hej svejs!!!! Hoppas du överlevde passet....hon är som något energifull. Synd bara att jag var på jobbet och ej fick bevittna detta. kramiz

2009-10-27 @ 19:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0