Makeover

Nu håller vi på att sätta upp alla spröjsen. TJOHOOO!

Det ser superbra ut (man får tycka så på sin egen blogg utan att det verkar skrytsamt). Vi valde lite bredare i mitten och smalare på sidan, sen visade sig att det var en liten profil på den breda. Jag blev tvärt skeptisk men nu säger jag;

 - Yes, yes, yes!







Här jobbar maken på. Lite kallt om fingrarna men det går ändå.




Här har vi köksfönstren. Skillnaden utifrån är stor men faktiskt ännu större inifrån. Det känns ovant...men sjukt snyggt...
 



Jag har torkat alla fönster en snabbvända och ser med spänning framemot när spröjsen kommer upp på baksidan. Där kommer det att bli sex rutor då dessa fönster är lite lägre.
Just nu ser det ut så här. Resultatet kommer senare eller i morgon.



I love våra spröjs.


Kommentarer
Postat av: Anna

Så fruktansvärt fint det blir, det måste jag bara få säga än en gång =)

2009-10-31 @ 16:00:58
URL: http://mittlillabo.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sjukt snyggt! Det är så fantastiskt kul med sådana förändringar som också innebär att man blir klar med något moment. Eller hur!?

2009-10-31 @ 20:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0