Lördag

Idag har vi sjungit på ett 50-års kalas - dagens goda gärning. Gick helt OK med tanke på möjlighet till rep.

En av låtarna vi sjöng Dream a little dream har The Mamas & The Papas gjort. Riktigt mysig att sjunga.




Sett på TV, ställt tillbaka klockan (vilken tur att jag hörde de meddela detta på nyheterna annars hade det blivit en katastrof när jag kommit fram till jobbet) och snart är det dags att dra sig tillbaka. I morgon är det ingen skön sovmorgon som väntar, jag ska jobba.

När jag kommer hem blir det snabb middag och sen kommer broder med familj på lite tårta eller kladdkaka - beror på vad maken kommer att baka till födelsedagsbarnet...det vill säga JAG!

Kommentarer
Postat av: kattis

Men gratulerar!!!!! Det blev både tårta och kladdis förstår jag. Men framförallt hoppas att det finns kvar, är oftast godare dagen efter;)

Kram på er

Kattis

2009-10-25 @ 06:27:11
URL: http://onyinredning.blogg.se/
Postat av: Karin

Grattis gratis Anna. Hoppas du får gofika idag!

2009-10-25 @ 09:47:00
URL: http://hemochliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ett stort grattis på födelsedagen!

/ Anna

2009-10-25 @ 10:48:14
Postat av: Håkan

Grattis!

2009-10-25 @ 11:42:26
Postat av: Cissi

Stort grattis! Hoppas du får gott fika!



Kram

Cissi

2009-10-25 @ 18:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0