Kallare och kallare

Nu är det kallt och halkigt ute på morgonen. Lekhjälmarna är framtagna och fick följa med till förskolan på morgon. Jag har ett extra jobbpass ikväll och ska städa undan här hemma innan jag sätter mig på Monarken.

Vi har fått ett nytt "munstycke" till dammsugaren av svärmor. Jag tror inte hon var så förtjust i den gamla!
Vilken skillnad det blev och vilken färgklick. Nästan så man tycker det är lite stimulerande att dammsuga igen.

Nu kommer man åt dammet under soffan och TV-bänken med.


Har ringt till kommunen igen och hört mig för när de ska komma och fixa upp våran allmänning här bak. Det ligger inne en beställning och han skulle ringa och kolla varför inget har hänt ännu. Vore så skönt om detta kunde göras innan snön faller.




Nästa sommar kan vi njuta av den fina skogsytan, buskarna, humlen och en glänsande gräsmatta. Jag längtar redan.



Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Vi har samma dammsugarmunstycke. Den är riktigt bra! Jag ser att ni har byggt hus i Tavleliden. Jag och min sambo är också sugen på att bygga i det området. Vi var och kollade tomter senast i söndags :)



Skulle det vara okej med dig om jag fick ställa lite frågor angående exempelvis hur blöt marken är? Du får gärna maila mig på [email protected] om du känner för det. Kram Sandra

2009-10-20 @ 13:44:45
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0