Släkten är värst!

Det finns alltid är det nåt man kan klaga på. Trötta ungar, segt på jobbet, kliande ögon o.s.v.

Idag är det "Sixten och hans familj" som är allt annat än medgörliga. Sixten har funnits sedan lång tid tillbaka i mitt liv och vi två har alltid kommit bra överens. Efter 3 år började det knaka i fogarna. Han behöver mer utrymme än jag har möjlighet att erbjuda. Efter 5 år och två graviditeter har hela hans korkade släkt valt att förenas, och tro mig - släkten är stor och ruskigt omedgörlig. Detta är allt annat än trevligt och jag vill inte kännas vid dem längre.

För er som inte har fått träffa Sixten med flera så kommer här en kort version av vad denna relation innebär:

"Hemorrojder innebär att analkuddarna, som är små kuddar av bindväv och blodkärl i analkanalen, blir förstorade."

Idag är min största önskan att den förstorade släkten drog vidare. Inget annat. Jag skulle inte att sakna dem ett dugg. Kanske Sixten, men ingen annan.



(Sixten för 5 år sedan, oförarglig och lätt att hantera)


Nu ska jag sätta igång med köksgardinerna så jag får fokusera på någon annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0