Oranie!

Nu har vi satt vårat äppelträd i backen. Det har väntat ett år på att få sin alldeles egen plats på våran tomt. jag tror det hette oranie. Jag har tänkt att det påminner om kranie!

Hoppas någon granne sätter ett träd också annars måste vi köpa ett till så det befruktas.


Jag öppnade jäntans fönster så kortet är taget på håll. Ser lite magert ut men jag tror det kommer att bli ett ståtligt träd.




Här är det färdiga resultatet om några år - vackert.



Nu är snart tvätten klar sen ska jag göra tidig kväll. Har sprungit hela dagen på jobbet och jag behöver sova.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill också ha en egen tomt med ett eget äppelträd, lyllo dig!

2009-06-02 @ 23:28:23
URL: http://elinmarkstroms.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej! Har du mailen till Cissi, giraffhus- hon som målar tavlor?

2009-06-03 @ 09:30:36
URL: http://hemochliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0