Ny matta till köket

Jag har köpt en ny matta till köket. Ebba, från Pappelina. Just nu ligger den gamla Spiramattan där men den ska snart rullas ihop och så får den nya mattan läggas ut.


Kommer att bli så fint så.

Nu ska ungarnas dusch avslutas och sen hoppas jag på en lugn soffkväll. Maken är på personalfest. Sen har vi fullt upp i helgen, sång i Skellefteå på lördagkvällen och sång i Sävar på söndag förmiddag. Sen kommer traktorn hit för lite justeringar och mera grovgrus framför entrén


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att vi har en sån pappelina i vårt kök också. De är jättefina!

2009-06-08 @ 23:55:25
URL: http://elinmarkstroms.blogg.se/
Postat av: Maria

Vi har också en i vårt kök.

2009-06-09 @ 11:23:56
Postat av: Maria

Vi har också en i vårt kök.

2009-06-09 @ 11:25:26
Postat av: HUSnrNIO

Åh en sådan vil jag också ha i köket! Så fin.

2009-06-09 @ 20:28:43
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0