Minisemester

På våran minisemester norrut så hann vi med väldigt mycket trevligt. Barnen hade roligt mest hela tiden och jag och maken fick ta det väldigt lugnt.

Första anhalten var i mina föräldrars stuga. Här badade ungarna mest hela tiden, vi åkte båt, fiskade, wokade, rökte aborre och sen när ungarna somnat åkte jag och maken in till stan och sov i morfars lägenhet. Det är ungefär lika lyxigt som att ta in på hotell.


Trots mitten av juli så behövdes en mössa på huvudet under båtturen - kan också skyllas på att båten går sjukt fort! En nöjd lilleman vid ratten.




En nöjd jänta också, hon ville dock inte ha någon mössa på sig. Jag tror hon gillar känslan av att vinden drar igenom hennes hår som hon är så förtjust i.



Vi hade ett kanonfint väder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0