Fredagsmys

Idag åkte maken och jäntan på scoutläger. Bara jag och lilleman kvar här hemma - lugt och fridfullt. 

Vi har varit ute och cyklat, druckit festis och ätit vindruvor. Efter det lade vi oss med en filt i hammocken och somnade som två grisar till klockan var 17.00. Oerhört skönt.

Som lilleman säger:
- Vi har fredagsmys hela tiden!








Vi har inte planerat något för helgen utan tar dagen som den kommer. Det ändå som måste göras är att vattna gräsmattan som vanligt. ganska så avkopplande det med.

Inga fler inlägg i helgen för jag är utan kameran. Hoppas att maken tar lite kort på lägret som jag kan visa senare. Ha en skön helg allihopa.


Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Så mysigt ni har haft det, bara ni två:) Att somna tillsammans i en hammock låter ljuvligt i mina öron. Ha en härlig helg.

2009-07-03 @ 20:59:44
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0