Jag ligger steget före

Köpte en Plaza Interiör härom kvällen och upptäckte till min stora glädje två inlägg som stämde precis in på vad jag har i mitt hem.




Vi fick denna lampa i julklapp och den passar perfekt utanför "stortoan". Den är lite kul för den sitter fast i hållaren i form av att den är magnetisk.




När jag då bläddrar i tidningen dyker detta foto upp, samma lampa fast i svart. Tänka sig att jag har en sådan känsla för design och inredning att jag har varan före tidningen kommit ut i butik!




Ser kanske lite enslig ut på denna bild, men den passar perfekt till mattan och "lillhallen" blir lite upplyst.




Inte nog med detta. Vi köpte in handukskrokar till badrummen för någon månad sen. Ett måste var att de skulle skruvas fast, inget självhäftande som lossnar efter ett tag. Köpte dessa enkla och stilrena på K-Rauta ( mycket billigare än på Clas Ohlsson dessutom).



...och här är den i tidningen...


...och här på lilltoan har vi fyra krokar...


Nu väntar jag bara på att tidningen ska höra av sig och anställa mig som inredningsguru, tjejen som vet vad som kommer att slå till våren.

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, nu ringer de nog snart från Hem ljuva hem!

2009-01-04 @ 16:19:42
URL: http://hemochliv.blogg.se/
Postat av: Cissi

Du har verkligen bra smak. Den röda lampan var helt underbar... /Kram Cissi

2009-01-06 @ 11:53:26
URL: http://giraffhus.blogg.se/
Postat av: frularsson

Vilken fin lampa! Är det nyproduktion? Vi hade såna när jag var liten, har funderat på att söka fram dom.

Ha det bra.

2009-01-13 @ 20:23:38
URL: http://frularsson.blogg.se/
Postat av: Anki

Hej.. Jag har varit här och spanat in din blogg några gånger men aldrig kommenterat innan skäms =) Nu känner jag att jag måste skriva några rader och först å främst berömma bloggen. Gillar din inredningsstil!



Sen måste jag bara få veta var man får tag på denna underbara lampa!?

2009-01-15 @ 20:57:52
Postat av: Anna

Hej Anki! lampan är köpt på en lampbutik i Skellefteå men jag vet inte vad den heter. Fråga i en vanlig lampbutik så kan dom säkert hjälåa dig =)

Postat av: Anki

Tack snälla för svaret =) Ska hålla utkik efter den i lampaffärerna. Jobbiga jag har en fråga till ler Vet du vad det är för pris på den? / Anki

2009-01-16 @ 00:25:44
Postat av: Anna

Anki: Jag är inte säker (julklapp)men jag tror den kostade ca 450 eller 550 kr. Lycka till!

Postat av: Ulli

Ser att ni har samma våtrumsmatta som vi! =)

Fast vi har den på båda toaletterna.

Vi har rött golv till.

2011-03-30 @ 16:04:29
URL: http://cybban.blogspot.com/
Postat av: Viktoria

Den lampan! Köpte precis en på Erikshjälpen. Vad stod det om den i tidningen, har den nåt namn? Kul!

2013-08-24 @ 22:22:30
URL: http://vikshus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0