Ljusstaken

För flera månader sen hade butiken "Inspiration" utförsäljning. Jag passade på att köpa den här ljusstaken som jag sneglat på länge. 

Nu går det såklart inte att tända den på platsen där den står men jag har andra ljusstakar som är mer användbara och som står mer lämpligt, så den ska helt enkelt bara få vara en prydnad på tavellisten i köket.




Två gamla stickade tomtar har också fått sig en plats i köket. Vem som gjort dem kan jag inte säga men det skulle kunna vara både min mor och min svärmor.




Idag är det kallt, halt och snöfritt. Jag ska gå ner till skogen och plocka granris och sätta i en hink på framsidan, sen ska jag handla på MAXI och kolla så alla luciaplagg är iordning inför firandet på förskolan.
Undrar i vilken karong dessa saker ligger!


Kommentarer
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Å den ljusstaken e så himla fin! Söta tomtar oxå :-)



Svar: Hi, hi! Man behöver absolut inte ha nåt färgtema. Det e bara sån jag e :-) Jag gillar inte o blanda utan vill ha 2-3 färger helst eller samma färgskala. Men man får göra precis som man vill :-) Personligt e ju oftast bäst :-)

2009-12-03 @ 10:06:18
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Svar: Så känner jag oxå! Det va så lite så :-) Hoppas allt går bra nu!

2009-12-03 @ 14:15:23
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0