Konst

Jag har en tavla som jag och mamma gjort för nästan 15 år sedan. Vi köpte gamla små gammeldagsa vykort på en kuriosatillställning och gjorde sen en tavla av korten. Pappa har gjort ramen (som vanligt).

Den får  hänga i hallen till jul.

 


Här ser man två av vykorten lite tydligare.

   

Jag har varit lite less tavlan och inte haft den framme på några år. Nu är det dags att ta fram den igen och så känns den nästan som ny.

Idag ska jag och barnen åka på stan. Luciaskjortan var alldeles för liten åt jäntan och lilleman måste få sig ett par jeans. Då vi är klara ska vi sätta oss på ett café och fika något gott.

Det får bli våran helggrej för sen jobbar jag både lördag och söndag så då hinner jag knappt se ungarna.

Trevlig Helg allihopa.


Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Mysigt med gamla julkort. Bläddrade i Aftonbladets bilaga igår där de tipsade om flera fian ting man kunde skapa av julkort. Ha en trevlig andra advent.

2009-12-06 @ 13:50:13
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0