En bra dag

Kl 09.00 befinner vi oss på förskolan. Idag verkar det som man kör igång någon form av samling (jag hör dom sjunger Imse Vimse). Jag får gå när jag vill men väljer att sitta kvar och fylla i papperen som ska lämnas till fröknarna innan jag går hem.
Kl 12.00 är det dags att hämta. Allt har gått bra och det är nästan så jag tror att fröknarna själva tycker det är lättare att agera då föräldrarna inte sitter runt ett bord och surrar. Lilleman vill inte gå hem men idag är det lättare att övertala honom då han inser att han faktiskt ska få komma dit igen.

Även om allt verkar ordna till sig tycker jag det ska bli skönt att få göra inskolningssamtalet. Jag har massor med frågor och jag tycker det skulle vara skönt att få höra hur man riktigt tänkt inför öppningen.


Nu ska vi fixa en middagssallad och sen blir det en raskis.


Undrar hur denna känns på foten?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sambon säger att dom är sköna. Som att gå barbota men utan att behöva oroa sig för att få vassa stenar under fötterrna :)

2009-08-15 @ 01:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0