Snuvig lilleman

Idag har lilleman feber, hostar och är snorig. Storasyster ska snart hämtas på förskolan. jag försöker plocka undn och städa här hemma. I morgon kommer mor & far ner med lite saker som ska hängas upp och skruvas ihop + rörmockaren som ska fixa det sista.

Hallen eller entrén om vi brukar säga har fått sig en hatthylla, Nostalgi, tror jag den hette. Hittade den på MIQUE.
Ska spana efter några fina galgar då jag får tid och ork.




Jag beställde några fler krokar då jag köpte den men de verkar vara lång leverans på dem. Tänkte att det skulle vara praktiskt med två krokar till.



Skoställ är ännu inte inhandlat. Tänkte kolla på IKEA då vi ska dit. Jag ser verkligen framemot en "semesterdag" tillsammans med min man. Äta i lugn och ro, köpa de hyllplan vi saknar till garderoberna, lampan till sovrummet och kanske värmeljus =)

Nu ska jag fortsätta städa.

Kommentarer
Postat av: elina

nej damen har ju inte det, missan kallas hon..så gärna förslag! :) snygg hatthyllan var, tur jag inte fick med mig nån från ikea ;)

2008-11-19 @ 16:47:11
Postat av: Annelie

Snygg hatthylla. Minns att min farmor hade en likadan, nostalgi.

2008-11-20 @ 07:35:38
URL: http://anniebo.blogg.se/
Postat av: Cissi

Mycket snygg hatthylla, finns det något skoställ i samma serie?



Kram Cissi

2008-11-20 @ 12:50:20
URL: http://giraffhus.blogg.se/
Postat av: karina

superfin hattylla!

2008-11-21 @ 20:20:35
URL: http://karrekarras.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0