Entrén

Har jobbat kväll hela helgen och har en till kväll framför mig innan jag går på ledigt. Det känns så skönt att komma hem till ett vamt hus och ikväll var det dessutom väldigt städat och undanplockat. Nog har man det ganska bra.

Tänkte visa lite från hallen, har inte hunnit fixa med all inerdning men lite glimtar kan ni få.

Tavlan har en kompis gjort (Bloggen Giraffhus). Blev fin i hallen till ljushållaren och den smårutiga tapeten.




Spegeln från IKEA funkar också bra då den ligger tajt mot väggen och tar liten plats. Den har en skada så vi ska köpa en ny nästa gång vi åker till Sundsvall.




Vet inte ännu vad som ska stå i fönstret. För tillfället får min smala vas med lite paradisäpplen, eller vad det är, fylla upp tomrummet. Jag skulle vilja ha en liten bredare avställningsyta så det ryms en vas med större fot. Det får bli ett projekt vid ett senare tillfälle.



Trodde jag hade kort på hatthyllan, men inte på datorn i alla fall. Får väl bli morgondagens inlägg.

Kommentarer
Postat av: alacs

Tavlan är jättefin i sig, och det ser fint ut ihop med tapeten och ljushållaren!

2008-11-17 @ 08:30:55
URL: http://alacs.blogg.se/
Postat av: Inger

Såååå tjusigt!

Hm... jag tror att jag har liksom tappat den där riktiga sugen och inspirationen... kanske blir jag smittad av alla dina fina bilder.

Ska försöka komma ihåg att lägga ut några bilder på vårt lilla bo så du får se... om du har tid att titta in till mig vill säga ;).

2008-11-17 @ 09:19:33
URL: http://tanketradgard.blogspot.com
Postat av: Anna

Va roligt att du är tillbaka i bloggvärlden!

Är så glad för din skull, myser åt dig att ni bor i huset nu! Blir kul att se bilder på bloggen innan vi kan komma o hälsa på!

Jag hör av mig snart per tel eller mail ang fika :-)



Kram / Anna

2008-11-17 @ 22:55:19
Postat av: Anonym

Godnatt på dig! :)

2008-11-17 @ 22:58:40
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0