Idag är det dagen D

Tänkte göra ett inlägg där jag visar er den första arbetsdagen för bygg-gubbarna. Något är fel. Det går inte lägga in bilderna (säger datorn) så nu sitter jag här med en massa bokstäver bara. Gör ett nytt försök i morgon.

Kan ju bara meddela att vi planerar ett IKEA-besök till helgen. Gissa om någon av våra barn började veckan med hög feber och en rejäl kräkning! Jo visst, ser ni. Jäntan fick plötsligt ont i magen. Jag sammanfattar det som så; IKEA = magsjuka.

Måste erkänna att jag skulle bli ganska besviken om det sket sig en tredje gång. Men som pappa sa:
- IKEA finns ju kvar!

Kommentarer
Postat av: Malin I

Å nej Anna! Det är inte möjligt!! Håll er borta från barnen, det säger jag er bara, hihi:).

Träffade dina svärisar i helgen som sa att ni skulle till IKEA. Om det blir så att ni far (å det BLIR det) å ni inte har tusen xtra beställningar, skulle jag vilja beställa ett "skum-T" till en säng. Kan höra av mig närmare å förklara:)...

Kramis

2008-05-06 @ 09:20:59
Postat av: Victorelina

Wonderful site. Please continue this great public service.

2010-05-06 @ 14:07:04
URL: http://victorelina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0