Tips på konst

En kompis och gammal kollega håller på som mest att pyssla i deras hem. Hon känner som så många andra att tiden inte räcker till. Hon ville att jag skulle visa henne en av mina barntavlor med motiv från MAIRO, Karin Mannerstål. Så här kommer en favorit i repris.

image733

Här krävs det ingen tid alls. Man köper bara ett vykort och en passande ram till.

Vykortet har jag köpt i Skellefteå på butiken Hemtrevnad för nåt år sedan. Jag ska köpa några vykort och skicka till dig nästa gång vi åker uppöver om dom fortfarande finns kvar.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så enkelt men ändå så snyggt! Det är en härlig kombination :) Kram Sandra

2008-03-09 @ 14:43:43
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Clara

hej, jag bara googlade på tavla och så kom en utav dina bilder upp.

nu har jag kollat lite på blogg och du gör så otroligt fina tavlor och andra saker.



G to the ALET! : D

2009-09-27 @ 21:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0