Motvind

Med risk för att verka trist och tråkig så slänger jag in ett inlägg med visst motstånd.

Lilleman har nu haft feber och kräkts i sex dagar, visar sig vara influensa och öroninflammation. Storasyster fick feber igår och jag tyckte visst det var väldigt passande att få en snabb magsjuka i allt elände för jag låg med en härlig magknip och blev lite smalare runt midjan efter några toabesök.

IKEA-resan, det bokade hotellrummet och barnvakterna får helt enkelt bli en annan gång. Besvikelsen är stor. Tänk om IKEA går i konkurs =)

Nåja, huvudsaken är att lilleman snart börjar må bättre. Han vill varken äta eller dricka (fullt förståeligt med tanke på att han kräks direkt) och har tappat 1 kg i vikt. Någon som har nåt tips?


image728

Nu kör vi både med Alvedon och Ipren + Kåvepenin. Hoppas det ger med sig inom kort.

Kommentarer
Postat av: Sara

åå va trist....

2008-03-05 @ 14:50:38
Postat av: jenny

stackars liten.sjukdomar kommer aldrig passande men visst är det typiskt då man har nånting extra inplanerat. har tyvär inga bra tips att ge men jag vet att när lillasyrran hade som din lille så försökte hon få i henne lite vispad coca-cola + isglass. Hoppas ni alla kryar på er snart. Kram/jenny

2008-03-05 @ 17:22:44
URL: http://jennyshus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0