Med svansen mellan benen

Idag var det inplanerat att jag skulle operera mig. Inget allvarligt bara något som förr eller senare måste fixas till. Men med min vanliga otur blev min operation struken så det var bara att sätta på sig kläderna igen och traska hem. Jag som skulle vara sjukskriven över hela påsklovet. Nu får hjärnan ställa in sig på att jobba istället - och det måste få mogna lite.

På tal om operation. Vad säger ni om Botox som man kan spruta in lite var som helst?

image739  image740

En viss skillnad blir det ju, åtminstone om man ser denna äldre dam. Men vore det inte mer rättvist om makeupen var lika på båda bilderna och att hon inte drar på miunnen på första?

Man gör som man vill. Kanske även jag kommer att vilja släta ut mina rynkor och jämna ut påsarna under ögonen. Jag har redan dragit bort ett grått hårstrå, i min ringa ålder 33. Man kanske blir slav undet Mister Botox...

Kommentarer
Postat av: jenny

Det är inte kul då man ställt in sig på nånting och så blir det uppskjutet.
På tal om botox så håller jag med dig om före & efter bilderna, varför tar de inte i samma vinkel och samma miner? Kram/jenny

2008-03-18 @ 20:55:23
URL: http://www.jennyshus.webblogg.se
Postat av: Anonym

Så synd, att inte operationen blev av då man ställt sig in på ett datum.

Hoppas ni får en trevlig påsk!
/Kram Cissi

2008-03-19 @ 15:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0