Den onda cirkeln

De ringde från dagis igår. Lilleman hade feber. Idag har han kräkts igen. Vi som ska sjunga i morgon. Nu sitter jag vid datorn och lilleman har funnit ro med en penna. Maken är och snabbrepar och dottern fick åka en stund till bus-M för att få ha lite roligt.

Tycker era barn om att bli tempade. Inte lilleman i alla fall. Helt otroligt vad så små skinkor kan knipa ihop när man närmar sig med tempen. Ännu värre då suppen ska in. En temp som tas på 10 sekunder vore väl inte helt fel?

image727

Ikväll ska vi alltså ta det lugnt. Köpa lite godis och se schlagern. Sen ska vi sitta vid datorn och planera kök. IKEA har en fil, köksguide, där man kan placera in skåpstommar och dylikt. Vi ska ner till Sundvall på torsdag (om vi inte har magsjuka allihopa) och då är det nog bra om man är lite förberedd i tanken.

Hoppas ni andra får en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Friden

Hej hej! Elände med barn som kräks....en del barn med förkylning och feber kräks p g a öroninflammation. Kanske värt att kolla upp?

2008-03-01 @ 17:01:50
Postat av: Number nine on Melon Lane

Usch vad tråkigt för er! Även W tycker allt som oftast illa om att ta tempen och suppar. Är frustrerande när man nästan är färdig så lirkar de på sog såpass att temepn visar error och det bara är att börja om igen. Krya på er!

2008-03-01 @ 22:20:23
URL: http://hilajns.blogg.se
Postat av: Bus-M

Oj va mysigt det var med lilla busan.
Klippet vet jag inte hur det vart, det är ju ganska krulligt och härligt så om det blev så värst jämt vet jag inte:)men det växer ju ut.
Sliter och drar i mitt eget hår och vet inte riktigt hur jag ska göra. Är inte 100 nöjd...Tycker hon klippt det så konstigt! Men att det växer ut funkar ju på mig med:).
Kramar och krya på er...

2008-03-03 @ 15:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0