Semester för några timmar

I afton hade vi terminens sista syjunta. Vi träffade nere på TC (Teater Cafét) för intaga lite mat. Jag är lite enformig så jag kör alltid det säkra före det osäkra - en hamburgertallrik. Nåt så vansinnigt gott det var.

Barnen fick vara hos min kära kollega, Tant G, så maken kunde fortsätta jobba på huset. Vad skulle vi göra utan denna fantastiska tant - nu kunde jag få njuta av allt skvaller som poppar upp i juntan och dessutom bli riktigt mätt i lugn och ro. Ingen disk heller.


Detta är inte en hamburgertallrik. Men det såg lyxigt ut så jag tycker bilden är väldigt passande ändå.



(Foto taget från TC´s hemsida)

Kommentarer
Postat av: Nicolaikatharina

NICE AND WONDERFUL SITE

2009-10-16 @ 11:27:22
URL: http://nicolaikatharina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0