Mysiga svampar

Har köpt lite tyg på Åhlens häromdagen. Ska bli gardiner till barnrummen eller till allrummet. Syprojektet ska påbörjas i veckan. Jag längtar. Jag tror jag börjar redan ikväll faktiskt.

Ska de bli till barnrummen eller allrummet, som ligger i anslutning till barnrummen?



Vi har haft regn i två hela dagar utan uppehåll. Mina ögon kliar inte. Det var ju det här jag önskade mig (inte så vidare lyckat för husbygget). Idag skiner dock solen så maken kommer hem till lunch och så åker vi med till bygget och börjar grundmåla några plankor.

Nu ska det diskas undan lite och packas en fikaväska. Idag tar vi med mammas nybakade bullar och och en kaka till mellis. Gott! 

Kommentarer
Postat av: Sara

tyget passar bra var du än hänger upp det men tror faktiskt att det skulle göra sig mycket bra i ett allrum

2008-07-23 @ 10:13:50
Postat av: jenny

vilket läckert tyg. passar nog i vilket som.



Kram/jenny

2008-07-24 @ 13:33:10
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Vilket fint typ. Kommer att bli kanon. Kram

2008-07-28 @ 18:56:26
URL: http://hemochinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0