Bloggsemestern över

Nu måste jag ta mig i kragen och börja om med mitt bloggande.

I veckan har jag och barnen haft semester från markservicen här hemma. Så skööönt. Nu är dessutom jäntan hos morfars under helgen så vi har det väldigt harmoniskt med lilleman här hemma.

Under veckan har vi hälsat på mormor i Sjöbotten och även åkt längre norrut till Svensbyn. Varje tisdag är det aktivitetsdag i hembygdsområdet. Passade väldigt bra för oss. För tredje året i rad skurade jäntan med tanterna och i år fick även lillebror en tvättlektion.


Det är alltid roligt med vatten...




Den gamla brandpumpen skulle också testas!




En av sommarens höjdpunkter är när man får åka med hästen Sell och hans förare. I år kom de förbi och plockade upp barnen för en sväng i Svensbyn. Vuxna får inte åka med, så jag och svärmor fick ta en tom barnvagn och promenera till slutstationen.


( Svärmor är alltid redo med kameran vilket syns på detta kort)

Nu väntar en lugn lördagkväll för familjen.

Kommentarer
Postat av: jennie thysell

Hej på er! Kul att titta in och betrakta ert arbete. Ha en fortsatt trevlig sommar och lycka till med allt arbete. Jennie Thysell

2008-08-01 @ 21:38:45
Postat av: Linuselle

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2008-10-14 @ 11:59:55
URL: http://linuselle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0