Plikten kallar

Så var det dags att ta sitt ansvar igen och börja stiga upp på mornarna. Jobbet börjar 06:45. Efter att ha varit ledig i tre veckor så känns det för första gången på väldigt länge, lite jobbigt. Jag brukar inte ha något större problem med att jobba men nu får jag peppa mig själv.

Det känns bättre då jag tänker på att jag ska vara långledig från mitten av Maj till September någon gång. Husbygget smyger sakta och förhållandevis säkert framåt.

image685
Foto: Ej privat, fanns på internet. Men det är inte så olikt mig måste jag säga. Jag har lite rundare ansikte bara.

Overallen är köpt. Trist nog så jag måste byta till en större storlek. Den var nätt i modellen jämfört med den dottern har nu. Tur att en större storlek fanns kvar!


Kommentarer
Postat av: jennie

Hej!

Ville bara skriva och tacka för en mycket trevlig blogg fylld av inspiration och tips! Jag flyttar in i mitt drömhus om fyra veckor och känner igen mig precis i dina tankar om alla fina saker som "bara måste" inhandlas innan vi flyttar...

Jennie från Skåne

2008-01-12 @ 09:11:37
Postat av: Anna

Så roligt att höra och lycka till med flytten!
Det är lätt att öppna en blogg, du kanske ska pröva så jag får se DITT drömhus... =)

2008-01-12 @ 10:24:05
URL: http://mittlillabo.blogg.se
Postat av: Karin

E sov till 07.00. Så det var ju okej men inte lika bra som 08.30. Vi har handlat på konsum, köpt tulpaner och gofika på Nisses. Känns som en skön dag.

2008-01-12 @ 11:09:46
URL: http://hemochliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0