Konst

Vi fick en tavla i julklapp från mina föräldrar "förra året". Blixten är konstig, skärpan oskarp och bakgrunden har en märklig gulaktig nyans.

Tavlans motiv är Den barmhärtige samariten och konstnären kommer från Japan ( eller var det Kina). Lite annorlunda tavla om man jämför de andra vi har men den kommer att förgylla någon nytapetserad vägg om ett halvår.

image686


Ramen är silverfärgad och inte guld som det ser ut på detta kort. Ni får väl komma och hälsa på mig så ni ser den på riktigt.

Nu ska barnen i säng och klockan åtta är det Simon & David, eller vad dom heter. Det brukar sällan bli bra det dom gör enligt mitt tycke men jag måste se det ändå. Ibland får de till planlösningen i alla fall. Jag stör mig också på att det alltid ska vara med en hund i alla dessa inredningsprogram. Tydligen ska man ha hund om man jobbar med inredning och design.

Måste nog införskaffa mig en jycke när huset är stomrest.

Kommentarer
Postat av: Karin

Utmanad!!!!!!

2008-01-14 @ 21:29:40
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Annette

Äntligen en till som reagerat på alla hundar som ska vara med i inredningsprogram. Skönt!
/Annette

2008-01-15 @ 17:49:45
Postat av: Catobenedicte

Incredible site!

2010-09-14 @ 11:16:21
URL: http://catobenedicte.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0