Vad gömmer sig i garderoben?

Jag har lite svårt att hitta saker som jag kan fota och visa för omvärden. Härdomdagen köpte jag i alla fall en liten tygbit som jag tänkte skulle bli fräsch i tvättstugan eller barnrummen eller var som helst. Det måste jag ju visa er. Ser lite blaskigt ut så här, men live tycker jag det är riktigt snyggt och upplyftande.

image711

Man kan ju kombinera detta tyg med många olika kuddfäger och det gillar ju jag.


Då jag ska lägga in tyget hittar jag långt bak i garderoben ett kuddfodral jag köpt för länge sen. Jag kanske redan har visat det?

Det är köpt på POPShop & Company, kommer att bli snyggt på en NY soffa tillsammans med mitt Marimekkofodral som jag fick i julklapp (finns under kategorin Textilier).

image712


Om ni vill att kuddarna ska ligga snyggt i soffan, så har jag lärt mig att man ska ta sin hand och slå ett lätt "karateslag" neråt, i mitten på kudden. Jag har tränat i många år och ni ser ovan hur snyggt och naturligt det ser ut.

Lycka till!

Kommentarer
Postat av: pia

såååå snyggt!

2008-02-15 @ 19:45:39
URL: http://baramittlillahem.blogg.se
Postat av: Anonym

jattsnyggt tyg vill ha
anna

2008-02-17 @ 15:22:59
URL: http://brojer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0