Ikea-trippen närmar sig...

...och jag sitter med IKEA-katalogen så ögonen blir alldelse torra. I går hittade jag ett tyg som jag inte sett förrut på deras hemsida. Jag brukar köpa 60 cm eller 120 cm så det räcker till två kappor.
Det får bli en snutt av detta tror jag. Måste se det i verkligheten först så det inte ser blarrigt ut. Kanske kan man göra en liten tygtavla av det till lillemans rum.

image719  image720

Det blommiga tyget föll min dotter för. Hon tyckte det var sååå fina blommor. Blommorna med rosa är finast enligt henne. Kanske en tygtavla till henne med, vi får se.

Idag har vi varit på Öppna Förskolan. En kompis som är mammaledig just nu följde med, så vi fick sitta och surra bort några timmar. Skönt.

Pannkaka (dvs ugnpannkaka för er som har svårt att skilja på plättar och pannkaka) serveras det till middag. sen ska jag ta en rask promenad.

Kommentarer
Postat av: Maggis

Hej Anna. Jag har också tittat på de där tygerna o trädtyget har jag funderat på till Valters rum o de är faktiskt fina o inte blacka. Det är så kul att följa ditt husbygge!

2008-02-25 @ 19:24:47
Postat av: jenny

vad läckert det första tyget var, har jag helt missat & vi som just var där. Trevlig blogg föressten,tror det är första gången jag kommenterar här:) Kram/jenny

2008-02-25 @ 19:25:38
URL: http://jennyshus.webblogg.se
Postat av: Sveinunghelen

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2008-08-25 @ 10:33:33
URL: http://sveinunghelen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0