Alla hjärtans dag

Ja, då har alla hjärtans dag passerat helt tyst och stilla. Ingen kärlekspresent i år heller. Fast jag konstaterade för min man att jag känner mig nöjd och nästan lite smått lycklig över att husdrömmen känns allt mer verklig. Då behövs ingen uppvaktning.

Vi brukar faktiskt inte ta denna dag så allvarligt.

Men för er alla andra romantiker, så bjuder jag på detta urvackra bidrag. En symbol för kärleken, livet, högt blodtryck och infarkter.

image707


Knäpptyst i huset, klockan är visst ganska mycket. Snart hörs små tassande steg över golvet. Jäntan brukar komma till vår säng efter midnatt. Hon tar stor plats fast hon är liten och fungerar som ett mänksligt element. Rätt praktiskt då man själv är frusen.

Kommentarer
Postat av: addan

jag hatar alla hjärtans dag...
men så är man singel, kanske därför?

2008-02-15 @ 00:29:10
URL: http://www.addan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0