Inredning i huvudet...

...24 timmar om dygnet. Jag går och har en lyckobubbla runt huvudet full med tyger, mattor, badrumsskåp och annat. Bubblan går inte att spräcka. Min man är laddad för att bygga och vi närmar oss med stormsteg.

Har sett ett badkar som skulle bli lagomt på stortoan. Har letat som en galning på internet för att hitta modellen men den finns inte. Ganska enerverande.

Nu har min man suttit och kollat och naturligtvis poppar badkaret upp helt utan problem. Så typiskt.

image751


Som jag nämt tidigare så väntar vi på en köksoffert. Häromkvällen började vi tänka om lite.Om den första offerten blir för dyr så ska vi se vad skillnaden blir, om vi tar helsläta vita luckor i en lägre prisnivå istället.





Kommentarer
Postat av: Wilhelmvilde

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2010-04-23 @ 12:30:26
URL: http://wilhelmvilde.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0