Spira inspirerar

Har just varit in på Spiras hemsida. Lite smått och gott att titta på. Jag är inne i en tygfas, så jag letar mig fram till de produkterna först. Här hittar jag en hel del fina textilier.


image523    image524

image525    image526

Blev lite suddiga men det får duga.

Idag har lilleman varit väldigt gnällig. Han har inte riktig kommit tillbaka efter feberdagarna förra veckan. Min man tog med honom till doktorn för att kolla om det är en öroninflammation på gång. Inga tecken ännu men troligtvis går det ett virus runt i kroppen så det kan vara på G enligt honom. Det får bli en lugn dag hemma i morgon.

Jag har ju en väninna som målar så mysiga tavlor. Jag hoppas kunna lägga in en bild i morgon. Man kanske inte får bedriva försäljning inom bloggbranschen, men vill man så kan jag göra beställningar - bara så ni vet!


Kommentarer
Postat av: alacs

Det är helt ok att inte lämna kommentar - jag blev bara så förvånad igår då jag hade rekord med 3 gånger så många besökare (eller åtminstone unika ip-adresser) som jag någonsin haft, och ändå så få kommentarer. Har lagt dig som länk hos mig, hoppas det är ok!

2007-09-26 @ 22:27:40
URL: http://alacs.blogg.se
Postat av: Amandustilda

God bless you

2010-01-22 @ 12:24:21
URL: http://amandustilda.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0